Thursday 22 November 2012

everyone please pray 4 my beloved ayah

assalamualaikum..

diaries..ayah aku sakit tiba2 ja tau..sedih nya da la aku jauh..patutla aku rasa lain macam ja semalam..feel smething will happen!!! im right my dad sakit..ya Allah dah la aku jauh kenapa la ayah sakit pulak ayah kan sihat ja..x penah sakit tolong aku ya Allah aku blom sedia untuk segala kemungkinan aku blom balas jasa dan budi baik ayah..

semalam aku penat sangat tem on9 aku tetido aku pun x tau mcm mna kedudukan aku tdo..dalam jam 3 mcm tu aku dpt sms mak aku ckp ayah aku sakit..aku terus ja call drg..ya Allah mcm mo pecah jantung ku mak ckp ayah da tdo..dia bangun g toilet, tp mak rasa pelik asal ayah x masuk2 lg..mak g lah tengok..sekali dia smpai ayah da tertiarap dlm tu..sedihnya aku dengar..smpai skng aku blom tetido2 lagi sebab bimbang sangat!!! Dan mlm ne aku balik..balik mo tengok ayah..aku x mo menyesal d hari depan aku sayang ayah aku..aku x ready lagi tuk kehilangan..

ayah kak harap ayah kuat..tabahkan hati ayah..ayah, seorang ayah yang baik..wlaupun kita bukan dari golongan yang berkemampuan tapi ayah sedaya upaya buat yang terbaik untuk kami adik-beradik..kak sayang ayah..kak sayang ayah sangat..ayah kuat ya yah..kak dgn adik2 suma doakan kesihatan ayah..ayah jangan menyerah..insya Allah kak smpai mlm ne biar la kak berhenti keja..kak sanggup asal dapat jaga ayah..so ayah kuat ya..kak sanggup buat apa ja untuk ayah..tunggu kak dtg..

diaries..maybe lama lagi aku dapat jenguk ko..hmm kalu da kat sabah mmg aku jarang on9 u know me kan..
ko tlg simpan suma sal Jep yang taip dlm ne ok tlg jaga untuk aku..ada masa aku jenguk2 ko..
p/s : jep my dad sakit..aku x dpt teruskan usaha nak ngundi ko tuk abpbh nnti..tapi selamat maju jaya tuk ko..well done to u dear ..

wassalam

No comments:

Post a Comment