Friday 31 May 2013

Aku terharu...

Assalamualaikum..

Lama nya x jenguk dan kusik2 ko kan..sorry ur "tuan" x berapa nak ada masa la..hehehe hmm straight to the point..td time aku ralit belek2 fb abg sepupu aku, aku terkesima tengok relationship between him, his wife and his daugter..sangat-sangat mengharukan..even drg ne 3-3 skali duduk brjauhan..tapi keakraban tu sngat nmpak..yg lebih mengharukan aku belek wall fb drg smpai mngalir air mata..aku sangat menyanjungi mereka..good job abg..
Tahniah abg Lim..abg brjaya membina ukhwah yang sangat owesome antara kamu btiga..really luv it sangat jeles sy d cni hehehe
 # untuk anak buah ku..hargai syg apa yg telah d beri untuk mu sepasang parent yg sngat  kindly, sporting, understanding..ble d buat sahabat dunia akhirat mu..mak long terharu sangat time umie post yg nee..

Sbgai seorg ibu....
Pdih melihat anak yg brjuang brmati-matian menuntut ilmu.
Namun lbih pdih bila mlihat anak menangis mmohon maaf krana tdak mmpu menghdiahkn sesuatu yg trbaik sbgai seorang anak pda org tuanya.
Sbgai seorng ibu...
Kami hnya ingin menjdi pendorong, penyokong. Slalu mmbri smngat, ksih syang dan doa buat anak trsayang...

Hebat kan ibu seperti ne..sangat memahami hati & perasaan anak bt aku semakin mengagumi dia..im ur fans kak!! Really want to be like u..hehehe sori kak sy share status akak d atas tu tuk page sy ne..sy maen grab ja tau sori bnyak2..


# kasih syg paling indah ialah kasih syg mak ayah..even mereka x tunjukkn tdk bererti tiada syg bt c anak..mybe drg ada reason tersendiri..siapa kita mahu menilai mereka..
# bt diri ku..even selalu hampa dlm subjek syg2 ne..hehhee just be strong mybe its not 4 u..next time maybe.. 
To my lovely HALIM ABDULLAH & ASNIA ABDULLAH kasih kamu abadi d setiap ruang kehidupan ku..smoga kita terus tabah hadapi dugaan ini..

Uppss jauh nya teremosi mlm ne..hehee ilang jugak rindu mo menulis lg..nukilan ne aku ilhamkn dri someone yg aku kagumi..abg ABDUL HALIM ACHMAT, kak NALIA RUDIN dan anak buahku EWIE ASFAHANIE ABDUL HALIM..smoga ukhwah fillah kalian berkekalan smpai bila2..
smpai cni ja untk kali nee..nnti aku mai conteng ko lg ok.. :)

wassalam..

No comments:

Post a Comment