Monday 4 February 2013

owesome!! Dia sangat gentle :D

Assalamualaikum..

Hehehe baru smlm aku update, mlm ne aku post lagi hee dtg pulak rajin aku kali neh..bukan apa smlm aku ada tengok Betul Ke Bohong musim ke-3 epsd 1 ( aku telepas ep yg ne so aku nengok dlm utube jek ) something yg sangat bt aku teruja dan wowwww sangt2 aku semakin tabik dgn dia..

ne lah DIA tu :P

Bukan men2 tau tp serius aku sngt tekejut..alamak aku telupa mo kastau pulak apa yg bt aku taksub sngt dgn entry kali neh hehe sorry..mcm ne dlm program tu ada kenyataan dr Jep konon nya seumur hdup dia 2 kali jatuh cinta..aku ingat kan betul..mmg yakin betul yala kita suma sedia maklum kan lelaki yg lawak sngt d gemari bukan?? sedap mata memandang lagi tuh hahha msti rmai pmpuan suka..so aku berpendapat Jep ne mesti dah bekali2 falling in love ( upps sori Jep ne cuma jangkaan aku jek ) DAN sebenarnya dia jatuh cinta baru sekali seumur hdup dia!!! sangat WWWOOOOWW bukan??? mcm x pecaya pon ada jugak..
tapi dah kenyataan dia mcm tu..u mmg owesome la Jep hehe betuah la sapa gf dia dulu tu kan..( hmm aku jeles actually muahahaha )


hehehe keddek pulak aku mlm neh!! kalu ada yang telebih atau tekurang, terasa ati dlm entry nee im so sorry x da niat mo begedik di cni just 4 fun :)
melepaskan sunyi, stress dan suma yg seangkatan dengan nya hehee  :D

P/s : Dear laling..I MISS U!!

Wassalam



No comments:

Post a Comment