Sunday 3 February 2013

Jep Sepahtu vs Running Man

assalamualaikum..

First of all, i miss u my blog aduiii rindu mo update ko selalu tp apa kan daya aku x dapat so sorry!! Haha mcm ja ko paham kan actually da 2 bln semenjak aku balik sabah ne dan 2 bln la jugak aku with my lil sister emma jadi nurse x terhormat ayah aku kat umah..So aku sangat2 bosan dan bingung tapi aku x ble mengelak dari suma nee coz i know my responsibility! im the oldest so i will!! Insha Allah..Give me strength.. :)

Ok back to the topic on..Sebenarnya tajuk entry ne berkaitan dgn perkara yg sering aku bt d rmh tem jdi nurse ne ( nurse la sngat.. ) mo tau apa??? Haaa yg kat atas tu lah..hehe Jep Sepahtu vs Running Man. Jep ne sedia maklum lah aku memmeii minat mamat ne all about him aku suka..& temasuk la lakonan2 yg melibat kan c Jep ne wajib aku tengok..specially Betul Ke Bohong? hahaa suka nya mo lupa dunia aku kalu dah nengoknya..Jep sangat10x nakal adakalanya mcm budak2. X sah kalu x kacau org agak nya kalu dia x da x best program neh!! Sorry to say..but its the truth :)


hehee cute kan mimik2 muka dia ne mcm2!!

So Running Man pulak d perkenalkan kpd aku ( hahaa cntek ayat ) olh pak cik aku ( actually uncle muda cz baru masuk 20 thun..& adik bongsu my mum ) ijam namanya. Dia lah yg bertanggungjawab bawak aku nengok RM neh. First time tengok aku mmg dah suka cz ala2 Family Outing gitu..

Running Man members..

MC pun org yg sma Yoo Jae Suk lawak derr kalu Malaysia ada mc mcm dia haha meriah la tv d Malaysia ne.. :)
Siap ada monday couple lagi ( Song Jhi Hyo & Gary LeeSang ) aduiii sweet gila2 mereka neh!!


comel nya :)

Hehee aku dah bnyak merepek ne..jam pon dah 2.03 am..cepat nya masa belalu..bisuk mo bngun awal nee mo teman ayah g puncture lagi.. Ada masa aku dtg lg ok..sabtu ahad ja aku ada masa update ko jan majuk tau!!
im just write what i want to..so its has nothing to do between the living and dead :)
opppss msh blom telewat lagi..Selamat Menyambut Hari Kelahiran Kekasih kita suma rasul junjungan Muhammad S.A.W...

p/s : to my By..miss u damn much Jep is Jep..but u is mine ok :P

wassalam




No comments:

Post a Comment