Thursday 17 January 2013

Im coming!!!

Assalamualaikum...

aiiii dear aku datang hehe..
First of all aku bersyukur sangat sebab my lovely ayah semakin sembuh dari hari ke hari..Alhamdulillah walaupun bukan sepenuhnya tp syukur aku masih mempunyai seorang ayah..

Aku rindu mo update2 ko ne tapi aku btol2 x da masa nak curi2 huhuhu sori aku dah terabai ko.. :(
dalam brpa bln ne aku mmg sngat2 x terurus..penat ngntuk suma ada..dekat 3 minggu bekampung dlm hsptl otak pun terikut2 jadi sakit nasib baik suma da normal..thanks ALLAH!!
Hmmmm...alamak awal2 lagi aku dah blur aduiiii 
dulu aku pesan suh ko jgakan Jep untk aku kan hehe TQ..masih rapi lagi dalam simpanan..i miss u Jep!! sangat2 rindu chewah mcm kenal dah lama pulak kan hahaha actually aku teruja bila dapat tau Jep tercalon artis komedi lelaki terbaik dan lebih teruja sebab dia dalam top 5..waaaa congratulation to u dear!!!


Skrg ne aku jadi sangat fanatik dgn u Jep..asal ada ja muka u d tv..naa tv is mine :)
specially Betul Ke Bohong aduii pecah perooot aku layan karenah mamat ne..ayah aku yg belom brpa nak sihat pon ikut skali gelak ngn aku..hehe hebat penangan ko kan Jep..u buat rumah kami begegar dgn gelak gempita waa cntik kan ayat aku muahahaha lantak la..

Daa lewat nee got to go la..mo tdowww hihi dah 1.57am tau..next2 time aku dtg lagi.. :)
babai u..



No comments:

Post a Comment