Sunday 11 November 2012

jep oooo jep!!!

asssalamualaikum..

first of all..lama sangat x bt entry baru dlm blog aku ne..rindu pulak..
actually aku baru ada hati mo update2 ne hampir setahun jgk aku tinggalkn ko blog..sori sangat2 ok..lepas ne insya Allah aku akan slalu update ko..supaya ko x basi lg d alam maya ne..hehhehe

hampir setahun aku memegang status penganggur bukan la satu pkara sangat best, maybe best kalu anak org senang..tapi x bagi aku..family aku biasa2 saja x senang x susah cukup-cukup makan org ckp..skrg ne pon aku cbuk send resume g merata tempat..harap-harap adalah rezeki aku kat cni..bosan ok jadi penganggur!!! aku x mo lagi..

oooo ya semenjak dua menjak tiga menjak ne aku sangat2 la minat dekat sorang artis ne..x penah seumur hidup aku minat gila dgn artis konon nya dulu aku ckp buang masa nak fanatik2 artis ne diorang bukan kenal kita pon nah!!!kan dah kena..ntah knapa skrg ble kena batang idung sndri pla..adoiiii hidup ne mmg hukum karma kan.. hehehe
aku minat dekat jep..ala jep sepahtu yang comel yang manis yang cool tu..haaa mak aku pon ckp "eh jep ne kalu senyum manis kan" haaa mak aku yg ckp tu apatah lagi aku yang anak ne..lagi la sokong mak..aku minat gila dekat ko jep!!!! dulu aku x suka dan x peduli smasa mula2 dia dlm raja lawak tu..aku x tengok langsung persembahan diorang jahatkan aku..ntah mcm mna wktu tengok maharaja lawak pla boleh pulak aku bekenan dekat dia..ne sebab senyuman dia lah ne heheheh x da la actually aku jatuh hati dengan lawak dia yang x d buat2 sangat sempoi dan sangat2 best..mmg ummmph :)
kami sekeluarga mmg suka sangat tengok kumpulan sepah nee (waktu tu diorang blom pecah lg) ayah aku satu kpala dgn aku..asal ada ja rancangan tv yang ada muka sepah tv jgn kacau remote kat tangan aku tv is mine hehehhe 

sekian la serba sdikit cerita yang aku ada nak kongsi dlm blog ne..dah aku jadi peminat tegar dia ne so mmg aku dah jadi jappers ne..love u jep..
kita smbung lagi nnti ok..layan jap pic jep yg jadi pengubat rindu aku

hansem kan dia..

alahai sapa dia msg ne??

manisnya dia..

ok dah cukup..karang melarat jauh pla aku ne..cau dulu :)


wassalam.. (",)

No comments:

Post a Comment