Thursday 25 August 2011

aku tetap aku!!!!!

assalamualaikum...

dear diaries..kita jumpa lg.. :)

terkial2 aku mo taip apa pd entry kali ne..sebenar nya aku bukan dlm mood mo menaip skrg ne..something wrong make feel so sick..tp aku x tau mo luah dgn sapa.. d mna..blog nee pilihan yg paling last..

susah ka mo paham hati org laen..apa org tu rasa..org tu sakit ati ka x..dia sedih ka klu ko ckp mcm tu..oppsss sda yuei habis suma soalan ko taip..heee hmm rasa nya org yg da lama berkawan n kenal dgn aku tau aku jenis yg mcm mna..serius aku mmg cepat terasa erti kata laen sensetif..huhuhu msti mnyampah dengar kan..aku mo bt mcm mna sejak azali lagi maybe sebelom aku lahir aku mmg mcm nee..bukan aku yg minta..aku minta maaf klu ada yg rasa perangai aku ne mnyampah. meluat, dan sebagainya..please forgive me...IM SO SORRY..aku cuma manusia biasa mmg aku sedar kelemahan aku tp ini lah aku..jgn kritik kelemahan aku ko bt aku sedih..ko suruh aku ubah perangai aku ko ckp nda bagus yuei begitu..u make me feel so sad..tp aku lawan sedih aku sbb aku x mo ko lg pandang rendah dgn aku..terus terang aku ckp bagus lg aku menangis dr pendam sakit ati..mcm mo meletup dada menahan..aku rasa mcm hipokrit..papa pon thanks la atas kritikn yg membina tembok keras antara kau & aku..ko bt aku rasa kerdil d mata ko..TERIMA KASIH!!!!!

huahuahuahuahuahua melalut nya cerita ko yuei.. :(

so kesimpulannya hari nee aku sedih....huhuhu :(

aku cau dlu..cerita nee hanyalah luahan hati semata2 tiada kaitan dengan yang di sekeliling atau pon yg dah tiada..aku mencoret entry ini sekadar untuk meringankan apa yg aku rasa..thankss klu ada terbaca..
Untuk "kau" please I'M SORRY..



truly madly deeply
yuei


TO BE CONTINUED..

No comments:

Post a Comment