Saturday 20 August 2011

salam ramadhan..

salam SUMA...

huhu lama nya nda update u..sorry la aku pon lama sda nda on9 nee..hehe papa pon selamat mnyambut bulan ramadhan..sbenar da telmbat kn lebih kurang 10 ari lg raya sda...hahah jd lebih layak ckp ja selamat hari raya suma.. :)

lama jgk aku mnyepi dri dunia blogger nee..rindu serindu2 nya..lg pon x da yg special setakat nee yg aku ble kongsi kn..sbb nya aku bekejar ke sna ke mari sbb class aku sem ne sangat la full..bayang kn ja la tem2 puasa mcm ne la pnsyarah2 aku mau bt class gnti la konon2 nya nnti lpas raya x da la bzy sangat..tp bagi aku sama ja..karang lepas raya pon lagi la cbuk..hampeh nya alasan dia.. :(

x sabar mau balik kampung khamis ne..selepas 3 tahun akhirnya aku beraya jgk dgn family aku..tp yg x best nya adik aku yg bedua tu x dpt balik..sabooo aja lah yerrr..yg pnting tahun ne aku balik..yahooooo:)

aku pon x tau apa lg mo kongsi cini..karang makin melalut pla aku..hmm angan2 aku raya nnti mo ziarah kubur arwah cikgu aku yg meninggal bulan 3 lepas..ingat lg x yg aku post tu.. ????
hheehe x ingat x pa..plan mau jln2 dgn member keras tem skull dlu..insya Allah semoga raya kali ne akan memberi seribu 1 makna bt aku yg dah lama x beraya nee.. :)

karang aku tulis lg yerrr miss u my bebeh :)

truly madly deeply...
yuei



TO BE CONTINUED...



No comments:

Post a Comment