Monday 22 August 2011

~~jum sungkai sama2..~~

assalamualaikum...

dear diaries..jumpa lagi.. :)
penat jgk class ari nee padahal 2 class ja pon..tp jauh bukan men dah tu pensyarah batal class nda kastau awal2 pon..menunggu la dr td aduii baek nya pnsyarah tuh.. :) aku puji dia la hehehe :P

petang karang ada event dari PA a.k.a sri paduka kami hehe kena blnja tuh amik ja dah free..dpt jgk buka posa 1 class..ala kami x ramai dlm 10 up2 ja so x luak pon duit PA mo blnja kami hehee thankss la cek ur da best PA ever n ever........wawawawa klu dia baca nee kembang semangkuk lak dia hehe :)

by the way aku masih lg dgn member yg sem lalu..mo tinguk pic yg paling latest????
hehehe nda malu nya aku.. :)

..aku,sof,jes,ayu..
hmm ngntuk pla...semalaman nda tidur sbb td pg ada test math 5..alhamdulillah segalanya bjln lncar.. :)
dkt2 raya nee mood mo g class pon kureng haha asyik2 dlm ati mintak2 pnsyarah batalkn class..:)
baaa cau dlu..next time aku update lagik..lagi pon aku mmg rindu gila dgn blog aku neeh..aku undur diri dlu ok..kpd sapa2 yg terbaca coretan aku nee thankss laa..blog ne sekadar isi masa lapang aku ja..bt kenangn antara aku dan hidup aku.. :)

babai..selamat bebuka puasa suma.. :)

truly deeply madly....
yuei..


TO BE CONTINUED..

No comments:

Post a Comment