Wednesday 23 February 2011

~~after 9 years~~

Assalam..


kali nee aku mau kongsi something hehehehe..kemarin aku happy sngat2..x terkata aku sedu sedan ja x da ngeee.. :)

selepas 9 tahun aku jmpa balik dgn abg aku even dlm fb ja..huhuhu teharu nya bila dia masih kenal aku lagi..adeh rindu sngat ngn dia..kami terpisah sbb aku pindah skolah..start dr detik itu, aku x penah jmpa dia lg...miss him dumn much.. :)

kami kenal tahun 2002 lg...dia jadik abg angkat aku masa aku form 1...Ahmad Faidzal Abdul Latif his name..

mmg kira lucky la dia jd abg aku..he is very kindly, luving, caring, and the most3x important think dia tomey...heheehe.. :)

mcm x pecaya kan after 9 years kami jmpa balik...adeh padahal lma nya aku cari dia..payah abes..akhirnya aku slow2 ja, kira mcm putus asa la jgk cri dia..zaman dulu2 mna da hp surat pon susah karang aku kirim g skull dia kena tahan lak hehehe mklum lah skolah agama kan..so adik beradik angkat nee mmg x d galakkan huhuhu..blurr abes la tem tu..dan akhirnya..jeng3x
sy da besar abg hehehe dlu kecik ja kan...so skng x ble buli2 da tau.. :)

p/s to abg pejal...

tq being part of my life..
miss u so much..
tq masih ingat sy..
jgn lost contact lg tau..
syg abg ketat2..


my abg pejal.. :)


truly, deeply, madly...

yuei




No comments:

Post a Comment