Saturday 26 February 2011

bosan

Assalamualaikum...


dear diaries...

jumaat, sabtu, ahad & isnin cuti...lamanya apa aku mo bt nee da la mmber suma balik kg..
aduiii ngam2 lg roomate pon balik umah dia jgk...mak!!! kak sunyi..:(

ish sunyi nya..hmm td aku tebaca d wall mmber dia ckp "menyayangi seseorang x semestinya memilikinya, asalkan dia bahagia kita pon pasti merasa kebahagiaan itu.." likesss sngat2 credit to 
Ana Je La..
betol la tu..mkna nya tuhan tau dia bukan untuk kita, jd Dia jauh kan kita dr llaki tu..semua kejadian ada sbb nya percaya ja dgn qadak n qadar. Redha ja dia bukan untuk kita & kita bukan sebahagian tulang rusuk nya..
Insya Allah luka tu sementara ja..huahuahuahua aku pon heran knapa aku share pasal nee.. :)

dear diaries..

aku rindu dgn kwn aku sorang nee..x pyh la mention her nme..rindu sngat da lma x contact dgn dia..
kwn yg paling aku syg..aku da anggap dia mcm kakak aku..kepercayaan aku ngn teramat la tinggi (ex bf aku ckp setinggi gunung kinabalu hehe)..tp syg aku x tau d mna silap aku bila dia tikam aku senyap2..pengalaman yg paling ssh aku lupa n bt aku trauma bila bkwn skrg nee..x sngka dia smpai ati bt aku cm tu...papa pon aku masih syg dia..cuma rapat cm dlu mmg x ble im so sorry...:(

x tau nak share apa lg blank pla kejap hehe..
next time update lg..

p/s ana jan marah ok aku pnjam statment ko td..
utk kwn aku tu i miss u..


truly, deeply, madly..

yuei

to be continued..

No comments:

Post a Comment