Saturday 19 February 2011

~~outing to release tension~~

assalam..:)

selamat berhari minggu suma..
sprti besa klu sda ari sbtu aku bngun lmbat..nasib baek d ostel
 klu x abes la kena bebel olh madam..hehehehe sori mum..
konon nya td pagi roomate aku bwk g pntai memandang kan dia tinguk aku x da mood td huhuhu(mmg x da mood pon..)tp pikir pnya pikir x jd sbb d pntai x da gerai so nnti kelaparan pla kami sna...last2 kami jz walk around CP..tinguk wayang "BLACK SWAN" ntah papa la crita tu ada unsur yg budak2 x ble tinguk..ehh aku budak lg ka???hahahah x sdar dri..tp mmg kerek la huhuhu :(

ne la movie kami tinguk td..


aku menyempat jgk beli novel td heheheh setaon skali..lama jgk aku pening mao beli mna 1 nee aduii aku klu novel mmg pantang..klu ble suma aku mau amik td heheheh last2 aku pilih la "CINTA AKU SEADANYA" blom mula baca lg..nti klu aku da start baca kompom x da masa lg bt bnda len..aku start baca novel masa aku skolah rendah lg..mmg la bdak2 x d benarkan pnjam novel d library kan..bukan aku yg pnjam..cikgu yg paling rapat ngn aku hehehe bijak kan..=)

klu ada ptandingn baca novel agak2 aku mmg ble menang hihihi(perasan pla..) :)

novel aku kegilaan aku...
aku dgn novel nee cm ada chemistry..klu da jmpa x ble sda d kasi pisah...huhhuhuhu x kisah la buku papa pon..mgkin nee la nasib ulat buku kan..hihihi

ayah aku penah crita, dlu ckit lg aku jatuh motor sbb aku tgh mmbaca d blakang..hahhaha padan muka aku..=P ayah aku ckp knapa x bt hmework skali??? hahahaha kan dah kena..=)

tq to kak fiza yg prihatin ngn aku hehehe tau2 ja aku ngah tension kan..

my dearest roomate kak fiza...:)

and also my dearest friend...ayu...:)

ayu yg tomey..:)
tenang la jgk ati aku da jln td..klu bkurung d bilik kompom jd gila heheheh busan tahap cipan tuh..

~~truly, deeply, madly~~

TO BE CONTINUED..

No comments:

Post a Comment