Wednesday 14 November 2012

Bila hati dah suka.. :)

assalamualaikum..

dear diaries..
gempak x tajuk entry aku kali neh?? hehehe x da la aku saja mo ltak mcm tu..actually ada sebab. al kisah nya mcm ne, ramai da org tau aku minat gila kat jep. sebab aku update status fb pon msti ada nama jep hehe aku salah ka?? nooo aku x salah my fb is my own page so suka ati aku la kan kan kan?? x mcm tu??
aku x penah jumpa jep, jauh skali dia nak kenal aku..minat aku sayang aku kat dia hanyalah alam maya semata-mata x da kaitan dengan yang hidup atau yang dah mati.. alamak telebih pulak aku hehe
aku dgn jep mcm langit dan bumi aku sedar siapa aku..aku hanya peminat jep mcm fan2 dia d luar sna jugak
hanya minat sahaja..walaupun kadang2 aku terover tulis or something..please dont misunderstand..
alamak aku mmg dah over la hahahah nevermind..suka ati la org nak ckp apa kn..yg penting aku mmg minat jep gila2..seriusly aku x pnah minat artis mcm ne..he is the first one.. :)
congratulation JEP!!!

dia pandang aku la hehe :)

so cute!!!

kwn2 aku asyik tnya aku apa yg bt aku suka + minat dgn jep neh..aku pon x tau mo explain apa dkt diorang..actually kata org kalu hati dah suka..sambung3x hehe :)
x da apa lg yang ble aku explain aku suka dia pon sebenar nya start dgn perasaan mnyampah upppsss jep sori but its the truth dear.. :( betol aku x suka itu dulu..tp bila aku layan maharaja lawak dlu..eh best la dia ne 
lawak dia fresh la..x d buat2 mmg begagar rmh aku gelak..lepas tu perasan pulak bila perati dia senyum ya Allah manis nya dia..asal aku x sedar awal2 eaa hmm itu lah kuasa tuhan kan hidup ne mmg hukum karma..bila kita menilai org hanya dari luaran saja so mmg kena lah dengan aku dont judge a book by its cover... ngam kan kan kan???

so....biar la satu dunia tau aku minat + sayang kat dia..x kisah pon sebab jep bukan tau kan..mustahil la dia baca blog & facebook aku hehehe biarlah aku dgn tulisan2ku ini  :)
oppss dah aku makin merepek dan meraban pulak..hihihi kalu ada sapa2 yg tebaca blog aku nee mintak maaf ya kalu x suka dgn taipan tangan aku..sebab aku main taip ja apa yg telintas d kepala otak aku ne..
main hentam ja hehe peaceee!!!

wassalam








No comments:

Post a Comment