Sunday 11 November 2012

keja ooo keja +++ JEP


assalamualaikum..

dear diaries..semput aku baru ja smpai umah td jalan try2 cri keja kat jusco mahkota..keja papa ja la yg pnting halal n lg penting ble jgk tanam duit ckit2 hehehe smntara tunggu offer keja yg lebih baik... :)

hmm pelik2 jgk bila dlm satu tarikh aku update blog aku msuk kali ketiga hehehe ne suma penangan jep lah ne sebab semenjak aku minat dia ada ja idea aku nak menulis..suma entry msti ada nama dia kalu x da x sah maknanya bukan aku yg update entry tuh..so suma nya mesti ada kaitan dgn jep..cz dia sangat amazing aku yg tgh besedih2 pon mampu ketawa hebat kan aku kena badi jep ne..salah ko lah ne jep...aku yg ngah menganggur ne pon ble gelak2 sakan bagai x da msalah ja..hahhaa hebat ko jep..x pa lah even ko x kenal aku, aku tetap sokong ko..sebab aku fan ko yg sangat20x sayang kat ko seriously aku sangat suka dia..
mcm lagu ainan tasneem pulak kan..aku suka dia..

lagu ne tuk ko jep.. :)

hehehe kalu lah ada fan2 jep tebaca entry aku neh jgn marah ya..kadang2 aku ne terperasan jgk dgn artis pujaan aku ne mcm dia kenal aku ja kan hahaha aku gelak kn diri aku sndiri..
aku rindu mo tengok rancangan2 dia kat tv tp kat rumah sewa aku skng nee x da astro so naseb bek ada
u-tube terubat jgk rindu aku ne..adoooyaiii parah sda aku ne!!!

5 sebab aku suka jep :
- dia x handsome tp sangat comel lagi2 time dia senyum :)
- dia sempoi
- rendah diri
- lawak nya sangat la ummmph ( aku ktawa x ingat dunia..)
- aku suka cara dia bila jawab sebarang gosip x bnyak songeh..

sempoi ja dia kan..

hehe semoga karier dia dlm arena lawak nee makin maju bekembang sekembang-kembang nya..bejaya sejaya-jaya nya..btol ka aku ckp ne??? hahaha x pa la aku ikhlas sokong ko jep..well done selamanya.. :)
nnti aku tulis lagi sal ko ok..skrg ko ja inspirasi aku muahahaha kontroversi tahap x sedar diri.. :)
papapapapaaiii

wassalam

No comments:

Post a Comment