Wednesday 21 November 2012

rindu nya..

assalamualaikum..

dear diaries..
rindu nya mo mencurah hati dengan ko ne..dah berhari-hari aku x jenguk ko kan..sori la aku buzy penat sangat!! da masuk ari ke 4 aku keja ya Allah penat nya sakit badan aku lenguh satu badan huhuhu sakit :(
kalau ada yang tolong urut kan nee sedap ne hehe ada ka??
masa aku sangat terhad, aku kena tahan x ble mengalah ok yuei besabar bnyak2 maybe ada hikmah suma ne jadi..dan yang paling ketara aku sangat rindu ko JEP!! serius aku rindu gila2..macam ko boyfriend aku ja aku mo rindu2 ko mcm ne huhu..time aku blom keja 24 jam aku asyik melayan ko ja..tp semenjak 4 ari ne aku amik kesempatan dalam stengah jam sblom aku tdo ja..sekurang2nya aku jenguk ko jgk..ble lepas rindu..mo update blog ne pon payah mmg x da masa..tp aku sentesa ada masa rindu kat ko hehee :P
perasan nya aku..makin menjadi2 pulak kegedikan neh!!! x pa la..x da org tau pun aku ja hehe

atually aku jeles tengok fan2 jep yang fanatik nee dpat jumpa dia..aku fan jgk tp x penah jmpa dia pon..harapkan pic2 yang drg upload ja tu lah cara aku minat ko..kesian nya aku..even cuma gambar tp aku puas hati jep..aku x sangka ble minat ko sebegini gila. :)


maybe satu ari nnti aku ble jmpa dia..teringin jugak mo tengok hero aku nee depan mata2 jgn ja aku terus pengsan kat situ hahaa naya aku..baik x yah dri memalukan diri baik tengok u-tube ja hehee 
aku x mo jmpa ko bkan sebab aku x suka ko jep tp aku x mo malukan diri aku depan ko..im not the perfect one..tp aku x kesah janji minat aku sayang aku kat ko mmg ikhlasss :)
thumb upss to u yuei hahahaaa


alahai comei nya dia tido.. :)
harap2 jep cepat sembuh aku rindu lawak ko yang ummppph tuh!!! biar aku penat aku gagahi jgk tangan ne buka lappy nak nengok ko..im sorry kalu2 entry aku melebih2 tp mmg sorry sangat2 ne ja cara aku mo lupakan rasa yang menjeruk hati, rasa yang mau membunuh hati, rasa sakit suma lah rasa msam manis pon ada..hehe just kidding.. bila hati sangat x keruan mmg akan tepikir cara untuk menutup resah tu..x kan mo biar org lain nmpak kan..kat cni ja aku curah kan walau terdapat bnyak sangat main sembunyi2.. thats why i fill my heart with the only and only one JEP.. :)
aku mau lupakan suma nya.. tp bila saat aku ble terima hakikat..benda tu datang balik menghantui..please la..biar aku dengan jep aku :)
dah la aku mo tdo dulu..da subuh ne..i miss u damn much!!!

wassalam

No comments:

Post a Comment