Friday 16 November 2012

malam yg resah..hmm x suka :(

assalamualaikum..

morning diaries..
Skrg dah pukul 6.10 minit pagi..tp aku blom tdo sejak semalam..ngantuk sangat tp mata ne degil langsung x boleh pejam pon..mcm mna mo explain ya??? Malam td aku mmg x da mood hancur lebur macam jatuh atas jalan raya ja..bekecai2 lg. Lepas ja hang out g lepaskan rindu makan roti canai dengan cousin kesayangan aku dkat kedai mamak kat hujung nun..aku rasa something wrong somewhere..yeess my heart is broken!!! mum please help me..wanna to huge u mum..
please wake up yuei..jangan terikat lagi dengan kisah lama tu..life must be go on..wawaawawa aku terover acting pla dlm entry kali neh..soriiii aku x dpt sembunyikan rasa hati ne..aku x da jalan lain yg lebih baik..This is the only way to persuade my heart.. resah aku semalaman, apa la yang ble pujuk ati aku ne haaa actually aku malas melayan hati nee penat & bt aku upset ja..tengok kan mood taipan aku da x mcm selalu..aduuussh !!!!

Pikir punya pikir aku tesenyum sndiri..baik aku layan JEP ble aku lupakan hal merepek aku ne..aku buka lappy trus g u-tube, aku search suma sal jep..aku tenampak satu tajuk nee "ibu mee segera" crita apa nee??
x penah dengar pon..aku layan ja crita tu janji ada jep..yesss im absolutely right..he really can make me forget my pain, my sorrow..believe or not..jep make it happen..seriously thank to u JEP!!

 santai nya dia..

blur pun aku suka..

aku x sedar pon aku tegelak2 masa tengok movie tuh..yang pasti aku rasa lega sangat..hati aku kosong x da pikir apa2 dah hanya sarat dengan karenah jep ja hehehe yess aku dah ble ketawa lah!!!
haaa kan dah ckp jep mmg ble bt aku lupa suma masalah2 aku just tengok dia bt lawak n ketawa da ble tolong aku..cara yang sangat halus, mudah, no bajet,  dan paling penting berkesan..i found my way..why didnt u make a try..sure puas hati :)
Walaupun ko x kenal aku..aku tetap ko kan ko jep!! semoga ko terus bersinar dalam arena lawak nee..jangan tenggelam tau sebab aku suka ketawa..dan aku lagi suka kalu yang bt aku gelak tu ko org nya.. 
 Dan akhir nya aku x sedih lagi..airmata aku dah kering hehehe sebab bnyak sangat ketawa layan lawak dia ne hehe harap2 lah x jadi lagi mcm ne..nasib ada dia..memudahkan aku dalam proses memujuk hati ne..yuei be strong..Ya Allah kuatkan aku tabahkan aku..everyone please pray for me.. :)

p/s : jep full of thanks..aku sangat2 x tekawal td smpai la layan movie ko... :)

wassalam

No comments:

Post a Comment