Thursday 15 November 2012

dulu & sekarang

assalamualaikum..

dear diaries..
aku x tau mo mula kan hari mambong aku ne dgn apa..dah brapa hari aku jadi insomnia (x dapat tido malam) apa nak jadi aku nee bila siang membuta mlm jadi kelawar pulak..tapi hari nee aku x ckup tdo dah la tdi pagi tdo pukul 6 tebangun pulak pukul 10..hampeh bengkak la mata jadi panda.. :) 
makin teruk penyakit ne..x seimbang tdo ada sapa nak dodoikan aku hehehe :P
actually baru selesai tengok movie sepahtu "sapa dapat lisa" hahhaa lawak mmg best sempoi ja mcm x da skrip ja drg 2 (jep & shuib) ne belakon..bagusss sngat2 spontan waaa aku da jadi pengkritik bebas la hihihi
masing-masing mo mngorat lisa drg bedua bt mcm2 hal yang x tecapai dek akal pon ada hahaa alangkah best nya kalu ada mcm jep dlm lakonan tu aku mau jd wife dia hahaa sejuk ati mak dia mengandung kan dia..tu la kata mak ndak dalam lakonan tu..

lawak tem neh lisa pnya pasal gaduh..

ooooook stop pasal sapa dapat lisa..sebenarnya aku mo explain pada entry kali neh tentang blog aku ne..first time kemunculan blog nee bukan la seperti ini hmm maksud aku penuh dengan cerita jep gambar jep serba serbi jep kan..sampaikan mesti korang ckp tertubuhya blog aku sebab jep..ehhh x ok blog aku mmg dah lama wujub tuan tanah nya ja yg x selalu wujud hehehe dlu blog ne x mcm ne..x da gambar jep langsung pon..crita sal dia pon langsung x da..maksud nya blog nee blog peribadi aku a.k.a diari alam maya aku..so suma entry hanya berkaitan dgn aku saja..
Tp semenjak 2 menjak ne aku berubah arah dan hasil nya terrenovate blog ne..biar ceria mcm jep hehee aku pon mcm selalu nak buka ko kan blog kan kan kan.. :)
x da la ko sunyi mcm dulu..aku akan selalu teman ko sebab aku suka asal on9 ja aku msti buka blog biar da bepuloh kali aku baca entry sndiri hahaha langsung aku x bosan sebab penuh dgn muka jep.. :)
teruk ka penangan jep kena kat aku ne????
hehee aku x kisah, jep aku akan slalu sokong ko biar pon ko x kenal aku..sapa aku..jep tetap jep milik  masyarakat kan kan kan..so x da sapa ble halang aku minat & sayang ko kan jep.. :)
nanti-nanti aku mai lg k..
p/s : sebenar colour tulisan blog ne biru pun sebab keta jep warna biru hehehehe 

wassalam


No comments:

Post a Comment